Ce ne-a condus la rebranding? 3 motive pentru care trecem la IRISIMO

0 22.02.2021

Ce ne-a condus la rebranding? 3 motive pentru care trecem la IRISIMO De ce schimbarea numelui?

De ce schimbarea numelui?

Motiv 1.

proCeasuri.ro, un magazin electronic de succes, cu ceasuri, care funcționează pe piața românească din 2016. După extinderea gamei cu bijuterii, accesorii de modă, ochelari de soare și prospectiv o altă gamă de accesorii, a existat cerința de a acoperi această gamă relativ mare de articole cu un nume care ar avea statut și, de asemenea, pentru extinderile viitoare nu ar crea bariere inutile.

Motiv 2.

Al doilea motiv, nu mai puțin practic, a fost să unească compania sub o singură marcă, întrucât a face afaceri pe mai multe piețe aduce anumite capcane în relația vânzător-furnizor. Unificarea denumirii comerciale va permite comunicarea fără echivoc a mărcii și este, de asemenea, o condiție pentru vânzarea de bunuri premium.

Motiv 3.

Al treilea motiv este pur pro-client. Probabil că va impresiona fiecare client dacă știe că magazinul de la care cumpără face parte dintr-un ansamblu mai mare, că are un anumit background și îi poate oferi astfel mai mult confort sau servicii peste standard.

De ce numele IRISIMO?

Atunci când s-a decis modificarea numelui și identitatea corporativă, un factor decisiv a fost faptul că, acum compania operează în diferite țări sub mai multe nume. Și, deși importanța unei piețe românești puternice încurajează precauția, acordul definitiv pentru schimbarea numelui a venit aproape imediat după ce magazinul ceh proHodinky.cz, cel maghiar proKarórák.hu și cel slovac hodinky.sk s-au alăturat familiei IRISIMO după finalizarea cu succes a rebranding-ului. Unirea mărcilor locale sub un singur brand internațional, care între timp a reușit să ajungă și la clienții din Bulgaria, Croația, Slovenia, Lituania și Letonia, părea astfel a fi singura modalitate de a deveni un jucător global respectat în Europa Centrală și de Est.

Tocmai din cauza nevoii de unificare, a fost ales un nume original, universal aplicabil, care va fi ușor de pronunțat, chiar mai ușor de reținut și care reflectă filosofia brandului. Pentru IRISIMO, clienții sunt întotdeauna pe primul loc, datorită ceasurilor și bijuteriilor elegante, ei își pot evidenția stilul și vor străluci cu adevărat.

Prin urmare, noul nume a fost inspirat de numele zeiței mitice a curcubeului, Iris, aceasta fiind descrisă purtând un voal sclipitor, și acel moment rar în care toată lumea din jur va observa frumusețea, gustul și stilul unic al unei persoane care poartă unul dintre accesoriile  oferite de către noi. IRISIMO este locul ideal în care fiecare își va găsi propria sa unicitate, se va elibera de stereotipuri plictisitoare și se va simți confortabil.

Descoperă unicitatea ta pe irisimo.ro. Amintiți-vă, schimbarea va veni pe 10 martie 2021.

 

Adăugă comentariu

Comentarii (0)

Date inexistente