Garanţie extinsă Garanţie extinsă Service VIP Service VIP MAGAZIN AUTORIZAT MAGAZIN AUTORIZAT CONTACT
irisimo.ro
  • БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРИЯ
  • ČESKÁ REPUBLIKA ČESKÁ REPUBLIKA
  • HRVATSKA HRVATSKA
  • MAGYARORSZÁG MAGYARORSZÁG
  • LIETUVA LIETUVA
  • LATVIJA LATVIJA
  • POLSKA POLSKA
  • ROMÂNIA ROMÂNIA
  • SLOVENIJA SLOVENIJA
  • SLOVENSKO SLOVENSKO
  • GLOBAL GLOBAL
Blog Logare Înregistrare
 MAGAZIN AUTORIZAT
IRISIMO • Satisfacţie Garantată 100%
×
Căutare Coș 0
  • CEASURI BARBATESTI
  • CEASURI DAMA
  • CEASURI COPII
  • SWISS MADE
    • Categorii
      • Ceasuri elvețian pentru bărbați
      • Ceasuri elvețian pentru femei
    • Mărci
      • AVIATOR
      • CALVIN KLEIN
      • CERTINA
      • COVER
      • DOXA
      • FLIK FLAK
      • HANOWA
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TISSOT
      • WENGER
    • Alimentare
      • baterie
      • Solar
      • automatic
      • mecanic (întoarcere manuală)
    • Preţ
      • de la 1.500 Lei
      • 1.500 - 5.000 Lei
      • peste 5.000 Lei
  • OCHELARI
    • MĂRCI A-Z
      • CARRERA
      • EMPORIO ARMANI
      • FOSSIL
      • GUCCI
      • GUESS
      • HUGO BOSS
      • KERBHOLZ
      • MICHAEL KORS
      • OAKLEY
      • POLAROID
      • RAY-BAN
      • SWAROVSKI
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
    • OCHELARI DE SOARE
    • bărbați
    • dama
    • COPII
    • NOUTĂŢI 2021
    • PROMOŢIE
    • Polarizați
  • BIJUTERII
    • BIJUTERII DAMA
    • BIJUTERII BARBATI
    • BRĂŢĂRI
    • CERCEI
    • COLIERE
    • PANDATIVE
    • BUTONI
  • ACCESORII
  • ALTE CEASURI
    • CU ACE
    • DIGITALE
    • SPORT
    • COMBINATE
    • ROTUNDE
    • PĂTRATE
    • ELVEŢIENE (SWISS MADE)
    • REZISTENTE LA APA
    • TURISTICE
    • SOLARE
    • RADIO CONTROLLED
    • ILUMINARE
    • CU DIAMANTE
    • EDITIE LIMITATA
    • SMART
  • 3 motive pentru rebranding
  • Ne schimbăm numele în IRISIMO
  • Rebranding - CEO blog
  • BLOG
  • Informații
    • De ce IRISIMO ?
    • Întrebări și răspunsuri
    • Termeni și condiții
    • PROCEDURA DE RECLAMAȚII
    • SERVICE VIP
    • Garanţie extinsă
  • CONTACT
  • MĂRCI A-Z
    • FAVORITE
      • CASIO
      • CERTINA
      • CITIZEN
      • G-SHOCK
      • GUESS
      • POLAROID
      • POLICE
      • RAY-BAN
      • SEIKO
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • ZEPPELIN
      CELELALTE MĂRCI
      • 01THEONE
      • 33 ELEMENT
      • ADIDAS
      • ANNE KLEIN
      • AVIATOR
      • BAUHAUS
      • BEN SHERMAN
      • BERING
      • BIATEC
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CARRERA
      • CLUSE
      • COVER
      • DIESEL
      • DISNEY
      • DKNY
      • DOXA
      • ELYSEE
      • EMPORIO ARMANI
      • ESPRIT
      • FILA
      • FLIK FLAK
      • FOSSIL
      • GANT
      • GUCCI
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • IRON ANNIE
      • JUNKERS
      • JUST CAVALLI
      • JVD
      • KERBHOLZ
      • KOMONO
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LIU JO
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MARC JACOBS
      • MICHAEL KORS
      • MOCKBERG
      • MONDAINE
      • MORGAN
      • NAUTICA
      • OAKLEY
      • OBAKU
      • OMAX
      • PIERRE CARDIN
      • POLJOT INTERNATIONAL
      • Q&Q
      • ROSEFIELD
      • SECCO
      • SKAGEN
      • SUNDAY ROSE
      • SWAROVSKI
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TRIWA
      • VLAHA
      • WENGER
      TOATE CEASURI ÎN OFERTĂ
      AFIŞARE LISTA MĂRCI
      CEASURI ÎN PROMOȚIE
  • CEASURI BARBATESTI
    • FAVORITE
      • NOUTĂŢI
      • PROMOŢIE
      • ÎN STOC
      MĂRCI
      • 01THEONE
      • 33 ELEMENT
      • ADIDAS
      • AVIATOR
      • BAUHAUS
      • BEN SHERMAN
      • BERING
      • BIATEC
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CASIO
      • CERTINA
      • CITIZEN
      • COVER
      • DIESEL
      • DOXA
      • ELYSEE
      • ESPRIT
      • FILA
      • FOSSIL
      • G-SHOCK
      • GANT
      • GUESS
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • IRON ANNIE
      • JUNKERS
      • KERBHOLZ
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • NAUTICA
      • OMAX
      • PIERRE CARDIN
      • POLICE
      • POLJOT INTERNATIONAL
      • Q&Q
      • SECCO
      • SEIKO
      • SKAGEN
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      • WENGER
      • ZEPPELIN
      ÎN STOC
      NOUTĂŢI
      PREŢURI PROMOŢIONALE
  • CEASURI DAMA
    • FAVORITE
      • NOUTĂŢI
      • PROMOŢIE
      • ÎN STOC
      MĂRCI
      • 33 ELEMENT
      • ANNE KLEIN
      • AVIATOR
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • BULOVA
      • CALVIN KLEIN
      • CASIO
      • CERTINA
      • CITIZEN
      • CLUSE
      • COVER
      • DKNY
      • DOXA
      • ELYSEE
      • ESPRIT
      • FOSSIL
      • G-SHOCK
      • GANT
      • GUESS
      • HANOWA
      • HUGO BOSS
      • INGERSOLL
      • JUNKERS
      • JUST CAVALLI
      • KERBHOLZ
      • KOMONO
      • LACOSTE
      • LAMBRETTA
      • LEN.NOX
      • LIU JO
      • LORUS
      • LUMINOX
      • MARC JACOBS
      • MICHAEL KORS
      • MOCKBERG
      • MONDAINE
      • MORGAN
      • NAUTICA
      • OBAKU
      • PIERRE CARDIN
      • POLICE
      • Q&Q
      • ROSEFIELD
      • SECCO
      • SEIKO
      • SKAGEN
      • SUNDAY ROSE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TIMBERLAND
      • TIMEMATE
      • TIMEX
      • TISSOT
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      • WENGER
      • ZEPPELIN
      ÎN STOC
      NOUTĂŢI
      PREŢURI PROMOŢIONALE
  • CEASURI COPII
    • FAVORITE
      • NOUTĂŢI
      • PROMOŢIE
      • ÎN STOC
      MĂRCI
      • DISNEY
      • FLIK FLAK
      • JVD
      • LORUS
      • Q&Q
      • SECCO
      • TIMEX
      • TOMMY HILFIGER
      ÎN STOC
      NOUTĂŢI
      PREŢURI PROMOŢIONALE
  • SWISS MADE
    • Categorii
      • Ceasuri elvețian pentru bărbați
      • Ceasuri elvețian pentru femei
      Mărci
      • AVIATOR
      • CALVIN KLEIN
      • CERTINA
      • COVER
      • DOXA
      • FLIK FLAK
      • HANOWA
      • LUMINOX
      • MONDAINE
      • SWATCH
      • SWISS ALPINE MILITARY
      • SWISS MILITARY CHRONO
      • SWISS MILITARY HANOWA
      • TISSOT
      • WENGER
      Alimentare
      • baterie
      • solar
      • automatic
      • mecanic (întoarcere manuală)
      Preţ
      • de la 1.500 Lei
      • 1.500 - 5.000 Lei
      • peste 5.000 Lei
  • Ochelari
    • FAVORITE
      • NOUTĂŢI 2021
      • PROMOŢIE
      • ÎN STOC
      Ochelari de soare
      • CARRERA
      • EMPORIO ARMANI
      • FOSSIL
      • GUCCI
      • GUESS
      • HUGO BOSS
      • KERBHOLZ
      • MICHAEL KORS
      • OAKLEY
      • POLAROID
      • RAY-BAN
      • SWAROVSKI
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      CATEGORII
      • bărbaţi
      • damă
      • copii
      • Polarizați
      FORMĂ RAME
      • Aviator
      • Butterfly
      • Cat eye
      • Dreptunghiulari
      • Lentilă unică
      • Ovali
      • Oversize
      • Rotunzi
      • Wayfarer
      CULOARE LENTILE
      • albastru
      • aur
      • bej
      • bronz
      • galben
      • gri
      • maro
      • negru
      • portocaliu
      • roșu
      • roz
      • roz-auriu
      • transparent
      • verde
      • violet
      • vișiniu
      NOUTĂŢI 2021
      ÎN STOC
      PROMOŢIE
  • BIJUTERII
    • MĂRCI
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • CALVIN KLEIN
      • DIESEL
      • DKNY
      • FOSSIL
      • GUESS
      • LIU JO
      • POLICE
      • SKAGEN
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      BIJUTERII DAMA
      • BERING
      • BOCCIA TITANIUM
      • CALVIN KLEIN
      • DKNY
      • FOSSIL
      • GUESS
      • LIU JO
      • POLICE
      • SKAGEN
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      BIJUTERII BARBATI
      • BOCCIA TITANIUM
      • CALVIN KLEIN
      • DIESEL
      • FOSSIL
      • POLICE
      • TOMMY HILFIGER
      • TRIWA
      CATEGORII
      • BRĂŢĂRI
      • CERCEI
      • COLIERE
      • PANDATIVE
      • BUTONI
      NOUTĂŢI
      ÎN STOC
      PREŢURI PROMOŢIONALE
  • ACCESORII
  • CATEGORII
    • TIPURI DE CEASURI
      • CU ACE
      • DIGITALE
      • COMBINATE
      • BINARE
      • DE BUZUNAR
      FORMA CEASURILOR
      • ROTUNDE
      • PĂTRATE
      • OVALE
      • ALTELE
      FUNCȚIILE CEASURILOR
      • TURISTICE
      • MONITORIZARE PULS
      • ALARMĂ
      • CRONOMETRU
      • ILUMINARE
      • DATĂ
      • RADIO CONTROLLED
      • TERMOMETRU
      • DUAL TIME
      • TIMP UNIVERSAL
      • CU O SINGURĂ LIMBĂ
      CEASURI PREFERATE
      • IN PROMOŢIE
      • SPORT
      • FASHION
      • DE LUX
      • SETURI CADOU
      • MINIMALISTE
      • ELVEŢIENE (SWISS MADE)
      • REZISTENTE LA ŞOCURI
      • REZISTENTE LA APA
      • PILOT
      • CERAMICE
      • TITAN
      • CU DIAMANTE
      • EDITIE LIMITATA
      • DIN LEMN
      • SMART
      ALIMENTAREA CEASURILOR
      • BATERII
      • SOLARE
      • MECANICE
      CULORI PREFERATE
      • ALBE
      • NEGRU
      • AURIU
      • ROZ AURIU
      • ALBASTRU
      • ROŞU
      • VERDE
      • ROZ
      • MARO
      • MOV

ÎNTREBĂRI SI RĂSPUNSURI

Aici veți găsi răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

Nu ați găsit răspunsul la întrebarea dvs.? Vom fi bucuroși să vă ajutăm personal.
Ne puteți contacta prin e-mail sau telefon.

Serviciul cu clienții este disponibil pentru dvs. în zilele lucrătoare de la 08:30 la 16:00

Telefon: 0758655708
E-mail: info@irisimo.ro


Comanda produselor

Cum pot comanda?

Puteți comanda  în mai multe moduri:
1. Prin intermediul site-ului nostru. Tot ce trebuie să faceți este să adăugați produsul selectat în coș cu butonul ADAUGĂ ÎN COȘ și să parcurgeți procesul de cumpărături. După trimiterea comenzii, veți primi un e-mail automat cu informații despre comanda primită.
2. Prin telefon la: 0758655708
3. Trimiteți un e-mail la: info@irisimo.ro

Ce se întâmplă dacă nu am primit un e-mail de confirmare a comenzii - este totul în regulă?
Nu trebuie să vă îngrijorați. Dacă ați parcurs procesul de achiziție și ați finalizat comanda în coșul de cumpărături, am înregistrat-o cu succes.
Dacă nu găsiți e-mailul de confirmare a comenzii în căsuța de e-mail, verificați și spamul sau alte foldere, cum ar fi Anunțuri etc.
Dacă tot nu găsiți e-mailul de confirmare a comenzii, probabil este vorba de o eroare. Este posibil să fi făcut o greșeală în timp ce completați procesul de achiziție și comanda să nu fi fost trimisă sau să fi introdus un e-mail greșit.

Tot ce trebuie să faceți este să ne contactați telefonic la: 0758655708 sau prin e-mail la: info@irisimo.ro și vom verifica imediat dacă v-am acceptat comanda.

Vreau să  modific comanda. Ce trebuie să fac?
Dacă doriți să modificați comanda după ce ați trimis-o (modificați produsul comandat, schimbați adresa de livrare, metoda de plată etc.), trebuie doar să ne contactați la numărul de telefon: 0758655708  sau prin e-mail la: info@irisimo.ro
Dacă comanda nu a fost încă expediată, vom face modificările.
Dacă comanda a fost deja expediată, ne pare rău, dar nu mai putem efectua modificările.

Pot anula o comandă?
Desigur!
Dacă comanda nu a fost încă expediată, contactați serviciul nostru de asistență pentru clienți prin e-mail sau telefon. Dacă ați plătit deja pentru comenză (prin transfer bancar sau card de credit), vă vom rambursa banii în același mod. Acest proces durează 2-4 zile lucrătoare.
Dacă comanda a fost deja expediată, anularea nu este posibilă. Tot ce trebuie să faceți  este să refuzați coletul la curier. Dacă ați plătit deja pentru comandă, vă vom rambursa banii în același mod după ce produsele  vor fi returnate  la sediul nostru.

Factura - o voi primi în pachet?
Nu. Veți primi factura în atașament , în e-mailul de confirmare al comenzii. Este un document fiscal complet și, dacă este necesar, trebuie doar să îl printați.

Ce se întâmplă dacă am primit bunuri deteriorate?
Ne pare foarte rău dacă apare această situație. Inspectăm cu atenție fiecare produs înainte de expediere și facem tot ce putem pentru a ne asigura că această situație nu se produce.
Dacă ați primit un produs deteriorat, contactați mai întâi serviciul  noastru pentru clienți. Asigurați-vă că includeți numărul comenzii și descrierea daunelor.
În cazul în care este într-adevăr o deteriorare sau o eroare a produsului, vă vom rambursa toate costurile asociate cu trimiterea bunurilor la noi și vă vom trimite imediat un produs la schimb în stare perfectă.

Ce se întâmplă dacă am primit un alt produs decât ce am comandat?
Ne pare rău dacă apare o astfel de situație. Inspectăm cu atenție fiecare produs înainte de expediere și facem tot ce putem pentru a ne asigura că această situație nu se produce.
Dacă ați primit un alt produs decât cel pe care l-ați comandat, vă rugăm să contactați mai întâi serviciul nostru pentru clienți. Asigurați-vă că includeți numărul comenzii. La rândul nostru, vă vom sugera modalitatea optimă de a avea produsul potrivit cât mai curând posibil.

Vreau să fac o achiziție pe persoană juridică (firmă), este posibil?
Da. Este posibil să faceți achiziții pe persoană juridică. În coșul de cumpărături, selectați doar Cumpăr ca persoană juridică și completați informațiile necesare.

Cum sunt ambalate produsele?
Toate produsele pe care le veți găsi în oferta noastră  vor fi livrate în ambalajul original al producătorului. Acesta poate fi o cutie, geantă sau plic. Depinde de tipul de produs și de ambalajul original al producătorului.



Expediere și livrare

Care este timpul de livrare?
Dacă avem bunurile în stoc, expedierea lor durează între 1-2 zile lucrătoare. Dacă nu avem bunurile în stoc, timpul de expediere este de obicei de 2-3 zile lucrătoare. Indicăm ziua aproximativă de livrare pentru fiecare produs direct în detalii. În cazuri rare, poate exista o situație în care livrările vor fi prelungite după data anunțată. În acest caz, vom informa imediat clientul cu privire la noua dată de livrare.

Care sunt modalițățile de livrare?
Oferim mai multe metode de livrare:

Curier Cargus

Coletele noastre sunt expediate prin intermediul serviciului firmei de curierat URGENT CARGUS. Coletele sunt livrate în 2 zile lucrătoare de la data expedierii. În ziua livrării comenzii o să vă fie trimis un SMS cu datele de contact ale curierului și timpul estimativ de livrare.

Prețul transportului
13,00 lei

DHL Express

Livrare 1-2 zile lucrătoare de la expediție

Valoarea comenzii
Prețul transportului
0 - 800,00 lei
69,00 lei
801 - 1.500,00 lei
49,00 lei
1501 - 2.500,00 lei
29,00 lei
> 2.500,00 lei
0,00 lei



Livrați și în străinătate?
Da, livrăm în întreaga Uniune Europeană. Nu livrăm în afara Uniunii Europene.

Pot modifica adresa de livrare pe care am introdus-o în comanda mea?
Dacă expedierea nu a fost realizată, tot ce trebuie să faceți este să contactați serviciul nostru pentru clienți.
Dacă expedierea a fost deja realizată, nu mai este posibilă schimbarea adresei. Vă recomandăm să contactați curierul care vă livrează direct comanda și să discutați cu acesta schimbarea adresei.
Dacă comanda este livrată deja, nu mai putem schimba adresa.

Nu pot prelua coletul, ce ar trebui să fac?
În cazul unui punct de distribuție, perioada de colectare este de obicei de 5-7 zile. Prin urmare, nu trebuie să ridicați coletul în ziua în care primiți o notificare că este gata să fie ridicat.
Companiile de curierat informează clientul despre ziua livrării prin e-mail sau SMS. Dacă data livrării nu vi se potrivește, vă recomandăm să contactați direct firma de curierat sau curierul și să conveniți asupra unei noi date de livrare.

Ce se întâmplă dacă nu ridic coletul de la curier sau nu  ridic coletul în perioada de colectare de la centru?
În cazul unui punct de distribuție, perioada de colectare este de obicei de 5-7 zile. Prin urmare, nu trebuie să ridicați coletul în ziua în care primiți o notificarea.
Companiile de curierat informează clientul despre ziua livrării prin e-mail sau SMS. Dacă data livrării nu vi se potrivește, vă recomandăm să contactați direct firma de curierat sau curierul și să conveniți asupra unei alte date de livrare.

Dacă totuși nu puteți prelua coletul, comanda va fi returnată. Dacă sunteți interesat să retrimitem comanda, contactați serviciul noastru pentru clienți.


Modalități de plata:

Cum pot plăti o comandă?
Puteți plăti comanda dvs. online sau în numerar. Pentru plăți cu card, avem un gateway de plată securizat al furnizorului, care utilizează cele mai avansate tehnologii în domeniul protecției datelor cu caracter personal și exclude posibilitatea utilizării greșite.

Puteți alege dintre următoarele metode de plată:
Plată la livrare - Veti plăti rambus la preluarea coletului
Plata cu cardul - Pentru produse veti platii prin intermediul unui card bancar. Acceptate sunt:VISA, VISA Electron, MasterCard, Maestro. Dupa trimiterea comenzii veti fi redirectionat catre zona bancara. Plata este inregistrata imediat.
Transfer bancar - Pentru comanda efectuată o să plătiți prin transfer bancar. După ce înregistrăm comanda, pe adresa Dvs. de email o să vă trimitem datele necesare pentru transferul bancar. Comanda o să fie expediată după ce plata este înregistrată în contul nostru.


De ce nu văd o opțiune de ramburs?
Dacă nu este posibil să alegeți ramburs la coșul de cumpărături, se datorează faptului că produsul pe care îl comandați are o valoare mai mare decât suma maximă de ramburs stabilită de transportator sau transportatorul nu oferă opțiunea de plată direct către curier.
Puteți plăti într-unul dintre modurile fără numerar.

Pot cumpăra în rate?
Nu, achiziționarea în rate nu este posibilă.


Returul produselor

Produsul comandat nu mi se potrivește. Pot să-l returnez?
Da, puteți returna ceasuri, bijuterii, ochelari și accesorii în termen de 12 luni de la cumpărare.
Puteți afla mai multe despre perioada de returnare de 12 luni AICI.

Care este politica de retur?
Condițiile de retur sunt următoarele:
- puteți returna bunurile neutilizate, inclusiv toate accesoriile pe care le-ați primit de la noi
- nu trebuie să ne contactați în cazul returnării mărfii. Tot ce trebuie să faceți este să completați formularul de retragere și să îl introduceți  în coletul  pe care îl trimiteți înapoi
- Sunteți responsabil pentru transportul pe care ni-l trimiteți până la momentul sosirii. Vă recomandăm să asigurați transportul
- produsul trebuie returnat în ambalajul original și trebuie să conțină toate etichetele originale, accesoriile și nu trebuie să fi fost utilizat
- Costul returului  este suportat de client
- Nu acceptăm livrările trimise la ramburs
- Returnăm banii în același mod în care ați plătit. Dacă ați plătit ramburs, vom returna banii în contul dvs. bancar.

Cât durează să primesc banii înapoi?
Banii vor fi rambursați în termen de cel mult 14 zile calendaristice de la primirea produselor la adresa pe care o furnizăm pentru returnarea bunurilor.
Cu toate acestea, aceasta este perioada maximă. De obicei, plata va avea loc mult mai devreme. Nu amânăm în niciun fel returnarea banilor și procesăm imediat expedierile de la clienți.

V-am trimis produsele și încă nu ați returnat banii. Ce ar trebui să fac?
Contactați serviciul nostru pentru clienți. Pregătiți numărul de expediere al returului și numărul comenzii. Vom verifica imediat dacă am primit  expedierea dvs.

Ce se întâmplă dacă am primit bunuri deteriorate?
Ne pare foarte rău dacă apare această situație. Inspectăm temeinic fiecare produs înainte de expediere și facem tot ce putem pentru a ne asigura că această situație nu apare.
Dacă ați primit un produs deteriorat, contactați mai întâi serviciul nostru pentru clienți. Asigurați-vă că includeți numărul comenzii și descrierea daunelor.
În cazul în care este într-adevăr o deteriorare sau o eroare a produsului, vă vom rambursa toate costurile asociate cu trimiterea bunurilor înapoi la noi și vă vom trimite imediat un produs de schimb în stare perfectă.

Ce se întâmplă dacă am primit un alt produs decât ce am comandat?
Ne pare foarte rău dacă apare această situație. Înainte de expediere, verificăm fiecare produs și facem tot ce putem pentru a ne asigura că acest lucru nu se întâmplă.
Dacă ați primit un alt produs decât cel pe care l-ați comandat, vă rugăm să contactați mai întâi serviciul nostru pentru clienți. Asigurați-vă că includeți numărul comenzii. La rândul nostru, vă vom sugera modalitatea optimă de a avea produsul potrivit cât mai curând posibil.

Unde pot găsi formularul de returnare?
Puteți descărca formularul de returnare AICI.

Este posibil să returnez personal produsele?
Nu. Nu este posibilă returnarea mărfurilor personal.

Care este adresa pentru retur:
Trimiteți coletul la adresa (introduceți adresa exact ca în formularul pe care îl oferim):
IRISIMO
Frogman ID 6518, Borsului 56
Oradea, Bihor


Schimbul produselor

Pot schimba produsul comandat?
Da, puteți schimba ceasuri, bijuterii, ochelari și accesorii în termen de 14 zile de la primirea acestora.

Care sunt condițiile pentru schimbul produselor?
Condițiile pentru schimb sunt următoarele:
- puteți schimba bunuri neutilizate, inclusiv toate accesoriile pe care le-ați primit de la noi
- în cazul schimbului de bunuri, contactați serviciul nostru  pentru clienți, astfel încât să putem rezerva bunurile dorite pentru schimb. Completați formularul pentru schimbul de produse, introduceți-l în transportul pe care ni-l trimiteți înapoi
- Sunteți responsabil pentru transportul pe care ni-l trimiteți până la momentul sosirii. Vă recomandăm să asigurați transportul
- produsul trebuie returnat în ambalajul original, trebuie să conțină toate etichetele originale, accesoriile și nu trebuie să fi fost utilizat
- Costul returnării la noi a expedierii este suportat de client
- Nu acceptăm livrările trimise prin ramburs

Pot grăbi schimbul de produse?
Da. Tot ce trebuie să faceți este să comandați noul produs  pe o  comandă nouă și să o returnați pe cea originală. Vom procesa noua comandă în mod standard și vă vom rambursa banii pentru produsul original.

Ce ar trebui să fac dacă vreau să înlocuiesc produsul comandat?
Aveți două opțiuni:
1. Trimiteți produsul original înapoi la adresa noastră și atașați formularul pentru schimbul de produse. După primirea și verificarea bunurilor originale, vă vom trimite un produs nou. Plătiți în plus, sau vom returna, doar diferența de sumă.
2. Trimiteți o nouă comandă, pe care o vom procesa în mod standard. Trimiteți produsul original la adresa noastră și atașați formularul pentru schimbul de produse. Vă vom rambursa banii pentru bunurile originale.

Ce se întâmplă dacă suma este diferită pentru produsul înlocuit?
Dacă noul produs are o valoare mai mare decât originalul, veți plăti diferența. Dacă noul produs are o valoare mai mică, vom rambursa diferența.

Este posibil să schimb produsul personal?
Nu. Posibilitatea schimbului personal nu este posibilă.

Care este adresa pentru schimbul de produse:
Trimiteți coletul la adresa (introduceți adresa exact ca  în formularul pe care îl oferim):
IRISIMO
Frogman ID 6518, Borsului 56
Oradea, Bihor


Reclamații

Care este procedura de reclamație?
Puteți găsi procedura de reclamație AICI.

Vreau să fac o reclamație. Cum ar trebui să procedez?
Depuneți o reclamație online AICI:
Completați formularul de reclamație. După trimiterea acestuia, veți primi toate informațiile necesare pentru tratarea reclamației pe e-mailul introdus. 


Contact

Serviciul nostru pentru clienți este aici pentru dvs. în fiecare zi lucrătoare.
Încercăm să vă rezolvăm toate întrebările cât mai curând posibil. Cu toate acestea, perioadă de așteptare maximă este de 24 de ore.
E- mail: info@irisimo.ro
Telefon: 0758655708

Adresa de corespondență (adresa pentru returnarea, schimbul sau reclamarea mărfurilor):
IRISIMO
Frogman ID 6518, Borsului 56
Oradea, Bihor

Adresa de facturare:
IRISIMO s. r. o. 
Bystrická cesta 5633/16A 
03401 Ružomberok
TVA: RO37948425
Tribunalul Districtual Žilina, dosar nr. 56258/L

Facebook Facebook Instagram Instagram YouTube YouTube Twitter Twitter
  • DESPRE IRISIMO
  • 3 motive pentru rebranding
  • Rebranding - CEO blog
  • Ne schimbăm numele în IRISIMO
  • De ce IRISIMO ?
  • Întrebări și răspunsuri
  • MAGAZIN AUTORIZAT
  • Informații
  • Termeni și condiții
  • CONDIȚII DE PLATĂ ȘI LIVRARE
  • PROCEDURA DE RECLAMAȚII
  • Încetare contract
  • LISTĂ DE TERMENI
  • Servicii suplimentare
  • BLOG
  • IMPERMEABILE ŞI REZISTENTE LA APĂ
  • Ajustarea brățării
  • 12 luni pentru returnare
  • Garanţie extinsă
  • SERVICE VIP
  • Reţele de socializare
  • FACEBOOK
  • INSTAGRAM
  • YOUTUBE
  • TWITTER
  • Contact
  • TELEFON | EMAIL
  • PROPUNERI ȘI ERORI
  • Înregistrare
  • LOGARE
  • DELOGARE
Noutăți
Facebook Instagram RSS
 MAGAZIN AUTORIZAT
info@irisimo.ro
ROMÂNIA ROMÂNIA
БЪЛГАРИЯ БЪЛГАРИЯ
ČESKÁ REPUBLIKA ČESKÁ REPUBLIKA
HRVATSKA HRVATSKA
MAGYARORSZÁG MAGYARORSZÁG
LIETUVA LIETUVA
LATVIJA LATVIJA
POLSKA POLSKA
ROMÂNIA ROMÂNIA
SLOVENIJA SLOVENIJA
SLOVENSKO SLOVENSKO
GLOBAL GLOBAL
Compari.ro - ghid autentic de shopping
© 2021 irisimo.ro
Confirmă email